flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 

Глибоцький районний суд Чернівецької області

                                                                            

Н А К А З

 

14 березня 2013 року          смт. Глибока                                      № 2

                          

Про порядок відшкодування

фактичних витрат та копіювання

або друк документів, які надаються

запитувачам інформації

 

Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від  13 липня 2011 року     № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», -

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації у Вінницькому апеляційному адміністративному суді, згідно додатку.

2. Консультанту з кадрової роботи суду Добрянській А.Д. довести цей наказ до відома працівників апарату Глибоцького районного суду Чернівецької області.

3. Головному спеціалісту з інформаційних технологій Світлицькій В.В. оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті Глибоцького районного суду Чернівецької області.

         4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

           Заступник  керівника апарату суду                                Р.М.Глобак

 

 

 

 

 

                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ керівника апарату

Глибоцького районного суду

Чернівецької області

 від 14.03.2013 р. № 2

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок, що надаються за запитами на інформацію у Глибоцькому районному суді Чернівецької області

 

 

1.     Загальні положення

 

1.1 Ця Інструкція, розроблена відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року №740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», визначає механізм відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), що надаються за запитами на інформацію у Глибоцькому районному суді Чернівецької області (далі – суд).

 

1.2 Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

 

1.3 Запит на інформацію подається до суду у письмовій формі та має містити:

- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

-  підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

 

 

2. Порядок відшкодування фактичних витрат

 

2.1 Посадова особа,  яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою начальника відділу документального забезпечення суду або особу, яка її заміщує, про кількість сторінок, їх формат, наявність у документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто про усі послуги, які підлягають оплаті запитувачем.

2.2 Відділ документального забезпечення суду не пізніше 24  годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації подає до відділу матеріально-технічного забезпечення, планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності суду заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

 

2.3 Відділ матеріально-технічного забезпечення, планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності суду на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими оформляє рахунок за формою та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до відділу документального забезпечення для надання запитувачу інформації.

2.3.1 Якщо кількість сторінок відповіді на запит на інформацію неможливо визначити заздалегідь, зважаючи на значний обсяг такої відповіді, працівник апарату суду, відповідальний за надання таких відомостей, надсилає запитувачеві лист та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.

2.3.2 Рахунок на відшкодування витрат надсилається або вручається власноруч запитувачеві в строк, установлений законом для надання відповіді на запит на інформацію.

 

2.4 Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року №740.

 

2.5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі (банку) за реквізитами.

 

2.6 Після надходження коштів на рахунок суду від запитувача інформації, відділ матеріально-технічного забезпечення, планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відділ документального забезпечення суду із зазначенням дати надходження коштів на рахунок суду.

 

2.7 Відповідь на запит на інформацію надається посадовою особою відділу документального забезпечення суду протягом трьох робочих днів після підтвердження повної оплати вартості фактичних витрат.

 

2.8 Інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

 

2.9 Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням такої відповіді.

2.9.1 Відмовою також вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку коштів на реєстраційний рахунок суду, про що відділ матеріально-технічного забезпечення, планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відділ документального забезпечення суду.

 

2.10 У разі ненадання  документів, що підтверджують повну оплату витрат, працівник апарату суду, відповідальний за надання таких відомостей, робить позначку про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію в автоматизованій системі діловодства суду в картотеці «Запити на інформацію».

 

2.11 Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовій формі.


 

Додаток 1

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

Послуга, що надається     

Норми витрат за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)    

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)    

0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)     

 

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати