flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У Глибоцькому районному суді проведено тренінг : «Покращення рівня навиків спілкування та робота із людьми з інвалідністю та іншими мало-мобільними групами населення»

30 березня 2018, 09:06

29 березня 2018 року у Глибоцькому районному суді для працівників апарату суду було проведено тренінг «Покращення рівня навиків спілкування та робота із людьми   з інвалідністю та іншими мало-мобільними групами населення».

Під час тренінгу керівник апарату суду Білоус В.М та прес-секретар суду Глобак Р.М. ознайомив присутніх із загальними поняттями про мало-мобільні групи населення, людей з інвалідністю, типами та видами інвалідності, охарактеризували правовий статус людей з інвалідністю згідно міжнародного та українського законодавства.

Мало-мобільні групи населення (ММГН) – люди (особи), що відчувають труднощі при самостійному пересуванні, одержанні послуги, необхідної інформації або при орієнтуванні в просторі.  До мало-мобільних груп населення відносяться люди (особи) з інвалідністю, люди (особи) з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітні жінки, люди (особи) старшого (похилого) віку, люди (особи)  з дитячими колясками тощо.

Основними принципами етики спілкування з людьми із обмеженими фізичними можливостями: толерантність, рівноправ’я, розуміння, шанобливість, визнання, сприйнятливість.

Якщо в суд звертається особа, що має обмежені фізичні можливості, то потрібно трактувати її в першу чергу як відвідувача, який звернувся за послугою, але при цьому необхідно розуміти і володіти деякими особливостями у спілкуванні, оскільки це відвідувачі суду із вадами опорно-рухового апарату,  вадами слуху та мови вадами зору, тощо. Працівникам суду слід дотримуватись принципу рівності до усіх відвідувачів суду, незалежно від їхнього соціального статусу та виявляти коректність і ввічливість, більш толерантно ставитись до людей похилого віку та людей з особливими потребами.

В ході навчання учасники опанували загальні правила спілкування із людьми з інвалідністю та іншими мало-мобільними групами населення і проаналізували комунікативно-психологічні особливості взаємодії із людьми з інвалідністю.

Також учасники тренінгу розглянули різні варіанти ситуацій, що можуть трапитися під час спілкування працівників апарату суду із людьми з інвалідністю та іншими мало-мобільними групами населення.

Кожен з учасників тренінгу мав можливість висловити свою думку та надати практичні рекомендації щодо покращення спілкування із людьми   з інвалідністю та іншими мало-мобільними групами населення.